diumenge, de juny 05, 2005

ROLAND 2005!

acabo d'empasarme les 3 hores i mes que ha durant la final de roland 2005 de tennis i deunido!, normalment no ho miro xo ultimament, mentres he anat estudiant m'he empasat formula 1, tenis i alguna altre cosa. sembla q no pero deunido com et fan quedarte enganxat; es una forma d'evitar anarse'n de la taula d'estudi que funciona! doncs la final aquesta d'avui ha estat brutal, cada 2 x 3 la balan�a es decantava cap a un costat o altre! a estones semblava que guanyes el porta i nadal ho tenia super perdut, a estones al contrari xo al final el nadal ha sapigut jugar i deunido com ha guanyat! uaaaaa i la part de l'entrega de premis i quan ha parlat ha estat quasi de llagrimeta. jo no es q m'enteri gaire de tenis, no crec q mai o quasi mai m'hagues empasat tot un partit aixi de llarg! m'ha encantat aixi que sera questio de seguir seguint les coses aquestes:P. petons!